מעורב הופס ליום שני: אשך, היש מצב שלברון כאן בשליחות אלוהים? / מנחם לס

1. דייויס אנטוני בבועה "אף פעם לא הייתי בכושר טוב כזה"

אנטוני דייויס הצהיר בחיוך בתכניתו של ג'ימי קימל (ללא קהל, והאורחים יושבים שלושה מטרים מקימל) משהוא בריא ומוכן לחלוטין לחזרת הליגה. הוא מודה להפוכה הגדולה שהיתה ש'עזרה לי להיפטר מכל מיני בעיות קטנות אבל מטרידות' והוא סיים במשפט המחץ "אני מוכן ומזומן לחזור AND TO KICK SOME ASS".

Anthony Davis has proclaimed himself fully healthy ahead of the NBA’s resumption later this month in Orlando, Fla., and the Los Angeles Lakers superstar unsurprisingly acknowledges the league’s lengthy layoff is behind it.

אנטי לא ראיתי את הענק מחייך ככה אף פעם. תמיד היה לו פרצוף של ענק עם קוץ בתחת או INGROWN NAIL.

לאנטוני היתה סיבה להיות עם פרצוף של גייל כשהיא שולחת אותי לקנות לה 'זיטי' ואני מביא לה 'לזניה'. מה ההבדל, קיבינימאט. עושה לי פרצוף כאילו הבאתי לה סרדינים. מה היתה הסיבה? משך כל הקריירה – מאז שהגיע מקנטקי – הוא סוחב פציעות קטנות ומעצבנות.,

"אני מרגיש בריא כפי שלא הרגשתי מגיל 16".

קימל שואל: "מה הסיפורים שהלייקרס בנו אולם קטן, העתק מדוייק של המגרש בסטייפל סנטר והתאמנתם שם כל התקופה, וכל המקום מהיה מוקף בשוטרי חרש עם כניסה אסורה למי שאין לו תג של לייקרס?"

אנטוני מחייך: "בוא נגיד שלא ישבנו והסתכלנו על הקירות".

כשהוא נחת והגיע לבועה הוא היה אדם אחר ממה שכולם היו רגילים לראות. במקום הפרצוף הזועם הוא לא מפסיק לחייך כאילו רופא שיניים הכניס לו את המכשיר שפותח את הפה.

כבר בכניסתו הוא מיד נשאל למטרתו הפעם. הוא לא סיבב סיבובים. הוא ענה, דוגרי:

"אני בכושר הגופני הטוב ביותר שהייתי בו מאז הגעתי לליגה. החופשה עזרה לי לנוח ולהתגבר על כל הבעיות ואז להתאמן עם לברון בשיטת אימון חדשה (היא מפורסמת עתה בכל האתרים – "לברון ואנטוני מתאמנים"; אני לא עומד לגזול נפח בשרת שלנו עם הבולשיט הזה), והוא סיים:

“I want to win a championship. I think we’re stronger than ever.”

כל מה שיש לי לומר לשימון ולכל רפה-הבנה אחר כאן: אז מה אם הוא אמר זאת? כל שחקן שעובר את הבדיקה וניכנס למחנה המעצר אומר בדיוק את אותם המילים. אני התרגשתי לקרוא אותם כמו שאני מתרגש כשהזקנה מפתיעה אותי עם מרק עדשים.

2. דוויין ווייד לא יכול לחכות: מערכה II ומערכה III בין באטלר ו-TJ טאקר בשבוע אחד!

הדבר שדוויין ווייד מחכה לו ביותר הוא המערכה השנייה – ואז המערכה השלישית – בין ג'ימי באטלר ו-TJ באטלר. ונקבל אותן ב-10 וב-14 לאוגוסט.

אחרי המשחק ההוא והראש-בראש, באטלר הזהיר את טאקר שבפעם הבאה זה יהיה אחרת כי הוא "SOFT" ו-"TRASH" https://larrybrownsports.com/basketball/jimmy-butler-rips-soft-tj-warren-altercation/532308). דוויין כתב בטוויטר שלו שהוא 'מציע לטאקר להיזהר'. טאקר ענה ש"עד עתה לא לקחתי זאת ברצינות אבל זוהי קריאה לקרב, "ואני מגיע ב'MODE' שהם עדיין לא ראו'.

יהיה מעניין.

3. סטיב קר כבר הכין את ה-BLUEPRINT של הווריורס לעתידמועמדות כבר ב-2020-21!

הנה דבר שאף אחד מכם לא ידע: כל שנה, בסיום העונה, סטיב קר וכל צוות המאמנים שלו יוצאים להסתגרות, בידוד, התייחדות המוח והנפש בנאפה וואלי, אחד העמקים הפוריים ביותר ליינות מהטובים בעולם. סטיב קר – רק שתדעו – לוגם רק יין יקר, עתיק יומין, שעבר סיבוב הכוסית והרחה תוך עצימת עיניים. הפעם מדובר ב-'CALIFORNIA PINOTS 1954'. אם המבחן עבר, הבקבוק שלו, אבל לוקח לו שעתיים עד שלוש לחסל אותו, בלגימות איטיות עם עצימות עין כי כל לגימה היא טכס אלוהי. אז גם מוחו עובד הכי טוב עם קצת יין מיקר – לפחות $1,500 לבקבוק.. בקיבוץ עגל היה קורא לדברים כאלה 'ימי עיון על הגורן', אבל שם אוכלים תפוחי אדמה על האש ושותים בירה נ'נשר'.

כמובן שקר מגיע אחרי דיסקוסים וזיוני מוח עם ה-GM בוב מאיירס אז קר יודע מה מותר ומה אסור.

הכל מתחיל עם 15 דקות דיבורים מעל BML ואז הנושא ניסגר. הנושא הבא הוא ה-"DELETE 8" בשיקגו. משתתפים בו או לא?

קר: "אני לא חושב שבריא לנו לעבור 9 חודשים ללא כדורסל. לא נראה לי שהעונה הבאה תתחיל לפני דצמבר אז זה 9-10 חודשים ללא כדורסל ל-8 שלא בבועה. חייבים לחשוב על הטורניר בדצמבר אבל ישנם כל מיני פקטורים, נוא אמר. כמעט שכחתי: אני יודע כל זאת מפוסט של דייויד אלדרידג' בדה אתלטיק.(https://theathletic.com/author/david-aldridge/ מה-11 ליולי. אבל הנקודה התחתונה היא שאם הליגה רוצה אותנו שם – נהיה שם".

"אבל…זה לא אומר שהוותיקים יהיו שם, ושאני אהיה השם. נשלח קבוצה צעירה, הרבה שחקני ליגת G, ואחד מעוזרי המאמן. ניקח זאת כליגת התפתחות. אין דבר טוב להרוויח או דבר רע להפסיד שם"

בקשר לעונה…אני מרגיש שאנדרו וויגינס מוכן לעשות את הצעד הנדרש להפוך לסופר-סטאר, והצעד האחרון הוא הגנה. שוחחתי איתו רבות על העניין. הוא בחור פיקח מאד ומבין לחלוטין את הבעייה. הוא הבטיח לי שלא אצטרך להזכיר את המילה 'הגנה' שוב בנוכחותו. עם סטף וקליי מאחור, וויגינס בכנף, ודריימונגד גרין שעבר מהפך נפשי-אישי הקיץ והוא REJUVINATED לחלוטין בפאור, יש לנו את קניון צלוני, מרקיז קריס, ובפוטנציאל אריק פסקל מב-FRONT.

"שתי הנקודות שיעשו אותנו מה שאנחנו רגילים להיות זדה דריימונד גרין שיחזור לקלוע בסביבות ה-39% מהטריי, ווויגינס שיגיע לסביבוב ה-37-38%. הוא קולע באימונים מעל 40%. "I CAN'T WAIT TO PROVE IT TO YOU' הוא מה שהוא אמר לי. אל תשכחו שוויגינס קלע 34% מהטריי ללא קרי, ללא תומפסון, וללא גרין. איתם כל סגנון משחקו ישתפר והוא לא ירגיש שהוא חייב לזרוק שלשות קשות. אני מרגיש בתוכי שהוא יפרח בקבוצה מלאה"

"מה שעלינו להתחיל לעשות העונה זה TO MANAGE STEPH MINUTES. זאת אף פעם לא היתה בעייה, ואף פעם לא השתמשנו בו עד שנפל מרגליו. אבל כמו כולנו הוא מתבגר, ועם מוויגינס נוכל להתחיל לארגן את דקותיו בצורה היעילה ביותר.

"עכשיו בואו נדבר קצת על העתיד. יש לנו בחירת דראפט גבוהה מאד. עוד לא החלטנו אם נלך על 'השחקן הטוב ביותר' או 'צורך'.

"אבל יש לנו ספסל מלא צעירים מוכשרים מאד – 6 רוקיס – קיי באומן, אלן סמליאג'יק, ג'ורדן פול, חואן אנדרסון, מייקל מולדר, ואריק פסקל. אם הכסף וצוות ה-15 יאפשרו זאת הייתי משאיר את כולם. נתחיל עם אריק פסקל?

אני מודע לזה שכשמאמן שקבוצתו היא 34 משחקים מתחת ל-500. מחייך לא מבינים מדוע"

ובכן זה בגלל אריק פסקל, ואני יודע מדוע. הר האדם הזה שהוא רק 1.97 הוא הכוכב הבא שידובר עליו. הבחור מסוגל לשחק מ-1 עד 5 גם בהתקפה וגם בהגנה. קר כבר אמר ש'לאמן אותו זה כמו לאמן את סטף או קליי. הוא יודע הכל עוד לפני שאני מדבר. לא ראיתי אף פעם רוקי מוכן כמוהו.

אני שמתי לב אליו כי חבר מניו ורק צלצל אלי בקשר ל-"מל, יש פרשמן שלא תאמין ב'פורדהאם'. פורדהאם היא אוניברסיטה קתולית בברונקס ליד הברונקס זו, ותמיד היו לי קשרים אקדמאיים שם. אז התחלתי להתעניין בו. לפתע הוא נעלם בשנתו השלישית וחשבתי שזה הסוף שלו. פתאום אני קורא עליו בווריורס. מסתבר שהוא עבר לוילנובה, עשה שם את שנת ה'REDSHIRT' (ולכן לא שיחק בשלישית ולא היה חבר בקבוצה האלופה, ואז סיים שנתיים בוילנובה.

בשנת הרוקי הוא פרץ. שיחק רק 26 דקות, אבל קלע 14.0 עם 5 ריב', ןהפך לקמע המסתורי של הווריורס, שבעתיד תשמעו ממנו. כל מה שיש לי לומר עליו זה שהוא 'רע' אפילו יותר מדריימונד גרין. הוא יכול לשחק סנטר, אבל אני מאמין שהסנטר יהיה מרקיז קריס.

מי זה קריס? הוא סנטר בגובה 2.08 מ' שפיניקס עשתה את שגיאת חייה כשויתרה עליו. אחרי זה יוסטון עשתה אותה שגיאה, ואז הווריורס עשתה כמעט אותה שגיאה כשויתרה עליו (הייתה צריכה לבחור בינו לבין דריימון לי, והיא בחרה בלי), אבל מיד החתימה אותו על 'TWO-WAY' ואז מצאה דרך להחתימו לשנתיים. בשנתיים האלה יש לווריורס כמה מבוגרים לוותר עליהם. קריס היה אמנם רזה, אבל מאז הוא הפך סנטר גדול ורציני בגופו.

תרשמו בגדול: מרקיז קריס יהיה הסנטר הפותח של הווריורס!

ואז כמובן יש את דמיון לי.

משום מה אני זוכר אותו. הוא ממש הדליק אותי במשחק אחד כששיחק בלואיוויל עבור ריק פיטינו ואני אמרתי לעצמי שוב ושוב 'מי זה השחקן הזה'? חתול אמיתי שהזכיר לי את אוברה מפיניקס. אני לא מבין כיצד הוא לא ניבחר בדראפט ואז בילה שנתיים שלוש ב-"G" ליג. טוב, אין טעם לעבור את כל הצעדים שהחתול הזה עבר, אבל אני מבטיח לכם שתחת סטיב קר הוא יהפוך לאול סטאר, למרות שהוא כבר בן 28.

טוב, אני לא רוצה להתחיל להלל עוד הרוקי, ג'ורדן פול. הוא היה בחירת הווריורס במשפר 28, ואתם תראו אותו פורח עם ה-1.94 שלו, ויד מצויינת משלוש.

אן אני חייב לעצור כי הקטע יהפוך ל-10,000 מילים. ברייטינג של 0 עד 100 באתר "LINEUPS" אחד כמו אלונזו בול הוא 81. אז הרוקי הנמוך ביותר בין 6 הרוקיס של הווריורס הוא ג'ורדן פול, וגם הוא 71. ז"א שכל הששה טובים מספיק להישאר. בין 'הוותיקים, בנוסף לאלה שהזכרתי ישנו קוון לוני, דרגן בנדר, צ'סון רנדל. ז"א שיש מקום לכל ששת הרוקיס, ונשארו עוד 17 מיליון לשחקן חופשי, ובחירת דראפט גבוהה.

הווריורס תהיה כנראה הקבוצה הצעירה בהסטוריה לשנים הבאות, ועדיין טובה מספיק לסכן כל קבוצה בליגה, עד המטרה הסופית. זה היום של סטיב קר: יש לו 6 רוק'יס טובים עד מצויינים, כסף לשחקן חופשי, ובחירת דראפט גבוהה.

צא לדרך קוץ' קר והראה לנו מה אתה יודע לעשות!

4. ה-Ikosystem וחשיבות האימון המנטלי בבועה

תראו. רוב השחקנים בבועה הם בסך הכל צעירים, רובם מפונקים, שעבורם ה-3 חודשים שכמה מהם יצטרכו לשהות בבועה הם הדבר הקשה ביותר שעשו בחייהם. קחו את אוסטין ריברס: הוא אבא חדש לבנו קרטר, והוא לא יכול להפסיק להראות את מאות התמונות שכבר לי לו בסלולרי. "הוא הגאווה שלי בחיים. הוא כבר חסר לי. איך אוכל לא לראות אותו כמה שבועות?

כשהוא במלון הוא מצלצל בוידיאו עשרות פעמים. אשתו מביאה את התינוק הבוכה או הישן שוב ושוב, שוב ושוב.

אלא צעירים שלא שרתו בצבא ולא יודעים מה זה מילואים. טוב, גם חיילי צה"ל היום די מפונקים. כשאני הייתי בטירונות לא ראיתי את הבית שלושה חודשים. שמעתי שהיום זה הכל אחרת.

טוב. כמה קבוצות לא עושות דבר בנידון, אבל היוסטון רוקטס הביאה 'מאמן רוחני' שקיבל תואר 'עוזר מאמן' – ג'ון לוקאס, שחקן העבר הגדול, והמאמן שהוא מין קומבינציה של מורה, מדריך, מאמן, פסיכולוג, מומחה תזונה לאתלטים, פילוסוף, הוגה דעות, ומין רופא אליל. האקדמיות שלו ידועות ומוצלחות ביותר כבר שנים רבות.

הוא שיחק ביוסטון והוא מרגיש 'איש יוסטון'. הוא הובא גם להיות "FATHER-FIGURE" לילדים שירגישו געגועים וצער. הוא מוצא דרך ללבות שחקנים, והרבה שחקני NBA שפרשו והפכו למסוממים או אלכוהוליסטים באים אליו לטיפול. הוא הטיה בחירת דראפט ראשונה, פוטר, ניזרק מהליגה, והיה עצמו פעם מכור לסמים ואלכוהול. אחד האחרונים שעבר טיפולים אצלו, ומנללו, הוא אריק גורדון.

לוקאס גם יהיה אחראי על אימוני גמישות. הוא אחד מהגורים של IKOSYATEM שאינה אלא שיטה של עבודה על ה-RANGE OF MOTION בתנועה ולא בתנוחה.

בקיצור, הוא 'האיש לכל העונות' שביכולתו לפתור כל בעייה – רגשית, מנטלית, פיזיולוגית, או כדורסלנית:

When he tells stories, people listen. When he gives advice, they take it. There’s a reason behind everything Lucas says or does, it’s not just a gimmick. There will be some tough conversations had during these next few months, especially when a player feels down, is missing his family, or struggling. Lucas will be there every step of the way to help.

 

5. האבא דל ידע. הבן הבכור ידע. האח הקטן סת' ידע. הדוק ידע (וכתב כאן) ועכשיו כל העולם יודע: סת' קלעי שלשות טוב מסטף קרי!

כשחושבים על דאלאס, מיד חושבים על לוקה דונקיץ' ופרוזינגיס. בינתיים סת' קרי קולע להם שלשות ב-45.3%, ולפי פוסט זה, פוסט בTHE ATHLETIC, ופוסט כ-FUNSIDED כולם מביאים סטטיסטיקות שסת' הפך לקלעי מדוייק יותר מסטף, ההבדל היחיד היא הכמות. לו המאמן האוברייטד של המבריקס ריק קרלייל היה מבין זאת כמוני, הוא היה נותן אור ירוק לבן הזקונים לזרוק כמו הבן הבכור – כמה שהוא רוצה ומאיזה מרחק שהוא רוצה.

בכל תחרויות החיובים בבית סת' מכניס לקלוב קודם את אביו דל – שהיה פעם אלוף השלשות של ה-NBA, ואז הוא מוסיף עוד חייה קטנה לקלוב כדי שהאב לא יישב שם לבד – את הסן הבכור סטפן.

כתבתי זאת כמה וכמה פעמים כאן, אבל כרגיל, אנשים לא קוראים, או לא מבינים את הכתוב.

אם יהיה לי זמן הערב אחפש את הטבלה המוכיחה זאת. בינתיים תנו מבט בסרטונים.

אגב, ב-21 המשחקים מאז ה-BREAK ב-15 לינואר, הוא קלע 54.2% מה-3. דנקן רובינסון ממיאמי הוא התחרות היחידה שלו העונה. ה-TRUE SHOOTING שלו ב-21 המשחקים האלה היה 72%, ב-15% מעל ממוצע הליגה.

מה קרה שסת' החל פתאום לקלוע באחוז כזה גבוה? בתחילה הוא הרים כתפיו כ'לך תדע'. אבל כשהמשיכו לשאול אותו הוא הגיב: "אני חושב שזה בגלל ה-RANDOMNESS של המשחק והזריקות".

ז"א המשחק אחרי ה-BREAK הפך ליותר חופשי ופחות מבוקר עם הקבה יותר תנועה ללא כדור של כל השחקנים והכדור עובר במהירות מיד ליד עד שמגיע לשחקן חופשי.

6. הכימיה המיוחדת בין לונזו בול וציון ויליאמסון שהם מס' 1 ב'אסיסט לסל'

איין לוי מניילון קלקולוס מצא שהקומבינציה לונזן בול – ציון ויליאמסון היא מס' 1 בליגה במסירת אסיסט לסל:

In a short time together, Lonzo Ball and Zion Williamson developed a special chemistry that could be a huge factor when the Pelicans arrive in Orlando.



7. לברון לא יופיע עם SOCIAL JUSTICE MESSAGE על גופיתו כי "זה משהו שלא מזדהה עם השליחות והמטרות שלי"

(אשך, מה יש לך לומר על 'השליחות' של לברון? היש מצב שהוא כאן בשליחות הקב"ה?)


8. לו ויליאמס חזר בדעתו והצטרף לקליפרס

כשנשאל מה קרה ששינה את דעתו הוא הגיב: "חשבתי שכולם יחרימו את המשחקים. אז עכשיו זה 'כולם או אף אחד'.

8. פי-ג'יי טאקר הופיע באורלנדו עם טיווי של 70" לחדרו ו-60 זוגות סניקרס

9. ראסל ווסטברוק התפרע כששמע ש-B/R שם אותו מס' 22 בין 100 הטובים ביותר


10. אנטוני דייויס יופיע עם שם משפחתו על הגב במקום 'סיסמה חברתית: "דוד" זה כל מה שאני צריך לשדר!

11. תמונות שמצאתי:

קובי ומשפחתו

ככה שמרו פעם:

אייברסון נגד רודמן



מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
109 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רן הנרגן
רן הנרגן
13/07/2020 6:12:28

שאלת ג"ס להיום: אם הם מגרילים את הבחירה הראשונה (אל תדאגו הם לא, הם יבחרו במקום 5) וניקס מצעים לכם את הבחירה שלהם השנה פלוס הבחירה שלהם בשנה הבאה (ניקס רוצים את למלו). אתם לוקחים ומשחקי עם הקרמה (לג"ס אין הסטוריה טובה בהחלפות בחירות בדראפט (פריש מקהיל, כריס וובר, גימיסון וקרטר) או לא?

thejanitor
thejanitor
13/07/2020 9:03:39

תן לי לחשוב על זה רגע. מצד אחד לעשות טרייד עם הניקס ולתת להם בן למשפחת בול, מצד שני החשש מזה שבעבר עשו טריידים רעים. נראה לי בחירה קלה.

Avri
Avri
13/07/2020 10:54:17

קשה לי להאמין שטעויות שנעשו לפני עשרות שנים ישפיעו על השיקולים של מיארס בדראפט הקרוב. יש לדאבס מנג'ר שיודע לבחור בדראפט ויכול לעשות מטעמים עם שתי בחירות גבוהות.

סוסמעץ
סוסמעץ
13/07/2020 6:17:14

גרופי ושיקוץ, שיקוץ וגרופי
==
השליחות שלהם היא לקבל בראש מהקליפרס
==
תודה רבה דוק

אשך טמיר המקורי
13/07/2020 7:41:27
Reply to  סוסמעץ

חחח 100+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס כבר הראה שהוא מפלץ ואין לי ספק שהוא ינגב. הלייקרס יכולים להיעצר רק נגד יוסטון אולי וכמובן מול הקליפרס. הקליפרס היא תחנה אחרונה. In claw we trust
סוויט לו קיבל ביקור מהמוסד ולכן הצטרף.
הדירוג של br הרג אותי מצחוק. מה שהפתיע שציון לא טופ 5 שם כאילו לא שמעו על הייפ ושמו אותו קרוב ל30 או משהו..
תכף סילבר יוציא עליהם חוזה.
כיכבו שם כריס פול בן סימונס ורודי גובר 😂😂😂. שלא נדבר על מידלטון שאפילו אמא שלו לא שמה אותו טופ 10.
ראס לא צריך להשתולל רק להביא טבעת.
השליחות של לברון זה להאדיר ולהעצים את המותג. הוא המשיח של עצמו. הסוס הלבן זה סילבר.

חגי "התותח" ניסני
Editor
13/07/2020 9:08:50

דירוג הזייתי משהו, אבל אני תוהה מה br היו אומרים אם הם היו רואים את הדירוגים שלך..

Avri
Avri
13/07/2020 11:06:50

הדירוג הזוי, אבל זה לא אומר שראס היה צריך להיות מדורג גבוה יותר…

מומי החציל
13/07/2020 7:32:45

דוויס שמר על 3 מטר מרחק מגימי קימל ולא 2 כנהוג כי הוא יכול להכות בקימל גם ממרחק 2 מטר במידה ויעמעמו את האורות באולפן וקימל יפשיט את דוויס במבטים.
פי גיי טאקר הביא בנוסף ל TV ולנעליים גם סטוקים של קונדומים למקרה שהארדן יגיע לצפייה משותפת בחדרו לבינג׳ של בלונדות חובבות חציל בצבע פוליטקלי קורקט
לברון הפתיע של שם כיתוב על החולצה אבל יש מצב שלאות הזדהות הוא הלך על קעקוע, בגלל חוסר בתנאים ובמקום נכנסה רק האות B.

אשך טמיר המקורי
13/07/2020 7:41:01

1. ענק מנחם!
2. התכוונת כנראה לטיג'יי וורן
7. תראו את הכובע של הפלולה. להקיא עליו.
10. הציטוט המלא של דייוויס (הקאה שנייה על הבוקר. אולי אני בהיריון):"I didn't know what to decide: Should I have a social justice message or should I have my last name there? I just think my last name is something that is very important to me," he said. "Also social justice as well. But just holding my family name and representing the name on the back to go through this process and my name and people who've been with me through my entire career to help me get to this point. While still kind of bringing up things that we can do for social injustice."
.
מה ניכר כאן? שהשיקוץ ישב עליו טוב טוב וזיין לו ת'שכל שישאיר את שמם משפחתו כדי שהוא, השיקוץ, לא ייצא "רע" לידו.
.
תודה דוק

trusttheprocess
trusttheprocess
13/07/2020 7:50:36

אדם סילבר כל כך התעצבן שרונדו מלכלך על חדרי המלון שהוא שבר לו את האצבע , וזה הכל רונדו ,נראה אותך שנה הבאה

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 7:53:35

כולה יחמיץ את משחקי ההכנה החשובים ואת הסיבוב הראשון המתיש.

Jonathan
Editor
13/07/2020 7:53:16

לא שותף לאופטימיות של קר לגבי וויגינס (אני רחוק מלזלזל בו, אבל סופרסטאר?) או לגבי גרין.
שיילכו על השחקן הכי טוב בדראפט. עם ניהול הדקות של קרי ועם זה שגם תומפסון מזדקן אין בעיה להכניס גארד ולתת לו לצמוח – וכרגע נראה שהעמדה היותר בולטת בדראפט הזה זה גארדים.

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 8:06:13
Reply to  Jonathan

קר לא אמר שום דבר על וויגינס

Jonathan
Editor
13/07/2020 9:19:54

זה הציטוט שכתוב בכתבה של מנחם:
"אני מרגיש שאנדרו וויגינס מוכן לעשות את הצעד הנדרש להפוך לסופר-סטאר, והצעד האחרון הוא הגנה. שוחחתי איתו רבות על העניין. הוא בחור פיקח מאד ומבין לחלוטין את הבעייה. הוא הבטיח לי שלא אצטרך להזכיר את המילה 'הגנה' שוב בנוכחותו."

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 9:46:50
Reply to  Jonathan

זה אולי ציטוט של מנחם אבל לא של סטיב קר…
ברור אבל שאם היה מדבר על וויגינס און דה רקורד היה אומר עליו דברים אופטימיים.

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 15:25:15
Reply to  מנחם לס

לא מנחם – זה מה שאתה עשית מהדברים שהוא אמר.

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 9:51:50
Reply to  Jonathan

אני קורא עכשיו גם את שאר הדברים שמנחם כתב וכמעט כל מה שכתוב מתחת לקטע שעליו דיברת לא נאמר על ידי קר.
הדבר היחיד משם שהוא כן אמר מפורשות הוא לגבי הגבלת הדקות של סטף.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 10:20:48

ברור שזה התיבול של מנחם שמנסה להוסיף צבע ועניין לכתבה? נראה למישהו שקר יגיד משהו על הקליעה של גרין , על ההגנה של וויגנס, שוויגנס יהפוך לסופרסטאר, שגרין יחזור לקלוע 39% מהטרי מתי הוא הגיע לאחוז הזה? (השיא שהייתה חריגה סטטיסטית היה 38.8 הרחק ב2016 פרט לעונה הזאת הוא לא הגיע ל34% אחוז, וב3 שנים האחרונות לא תמיד מגיע גם לרף של ה30%), כל מה שקר אמר זה על הגבלת הדקות של קר

אור
אור
13/07/2020 10:41:42

אם זה ברור למה הוא רושם שזה דברים שקר אמר? אחרי זה אתה מתלונן שמכניסים לך דברים לפה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 11:32:25

אור יש לך רצון להתווכח בלי סיבה, כמה זמן אתה באתר אתה לא מכיר את סגנון הכתיבה של מנחם אם הוא יעתיק מילה במילה זה יהיה משעמם משמים ויבריח אנשים, אז מנחם מתבל את זה אבל לא צריך להיות גאון בשביל להבין שקר לא אמר את זה

Jonathan
Editor
13/07/2020 11:34:28

מנחם אפילו הביא מקור. אני מבין שאתה מאלה שכיף להם לטעון שהכל זה פייק ניוז. האם גם העולם שטוח, חיבונים גורמים לאוטיזם ואין באמת סיכון מהקורונה?

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 11:49:30

ג'ונתן – אז תיכנס למקור ותקרא…

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 11:57:35

כמובן שקראתי גם את הכתבה אבל בלי לקרוא לא היה לי שאלה שמנחם מתבל מאוד את הסיפור, מה שכתוב במקור ומה שמנחם כתב זה שמים וארץ , סטיב קר לא אמר כמעט כלום ממה שמנחם כתב .

אור
אור
13/07/2020 12:11:26

יופי ברוך, אז אתה חושב שזה בסדר ואני לא. אז אני זה שלא בסדר? סבבה

thejanitor
thejanitor
13/07/2020 12:13:28

אני הנחתי שמה שעם ״״ זה ציטוט ומה שבלי זה תיבול. לא נכנסתי עדיין לקישור

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 12:32:39

חמודי אור אל תעלב , אבל זה נקרא הגיון לא לקרוא ולהאמין לכל מילה בעברית אלא לקרוא גם את המקור ולראות מה קר אמר

אור
אור
13/07/2020 12:34:51

חמודי, אין לי זמן לקרוא כל דבר. העובדה היא שאנשים לוקחים את הציטוטים של מנחם כפשוטם (לא אני), הבנת חמודי

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 12:59:28

רגע חמוד לא קראת את הכתבה ? ואתה שואל אותי איך אני יודע שמנחם אמר את זה ולא קר? לא יודע אולי כי אני קראתי את הכתבה האמיתית, אתה לא חייב לחפש לריב ולהתווכח כל הזמן

חגי "התותח" ניסני
Editor
13/07/2020 13:28:34

תקשיבו אם אתם מחפשים על מה לריב דברו איתי. אני יכול גם לעזור לכם לחשוב על רעיונות ואולי גם לקחת חלק בעניין.

אור
אור
13/07/2020 15:00:45

איך אמרת חמודי? לא צריך להיות גאון.
כנראה צריך להסביר לך לאט – הנקודה היא לא הפוסט הזה ספציפית אלא שזה משהו שחוזר על עצמו ומטעה חלק מהקוראים

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
13/07/2020 15:39:09

חחחחח זה מדהים כל פעם מחדש איך אתם, חבורה של בני 40+, מתווכחים כמו ילדים ביסודי D:D:D:D:

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 16:02:18

נו אור ואיך זה קשור אליי, אם מנחם כתב את הפוסט, ואני מתקן אותו על השגיאה שלו, ואומר מה שנכתב באמת.

עגל
עגל
13/07/2020 13:14:44

חחח

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 15:24:39
Reply to  מנחם לס

מנחם זה מגוחך. את הלוקח וממציא ציטוטים ואחר כך ממשיך לטעון שזה מה שהוא אמר?
אנחנו יודעים לקרוא אתה יודע.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 15:54:59
Reply to  מנחם לס

מנחם איפה זה כתוב בדיוק? אתה יודע שאני ועידו יודעים לקרוא כן?

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 16:04:53
Reply to  מנחם לס

זה דרך אגב מה שבטיב קר אמר על וויגנס בזמן הטרייד ודבר לא השתנה עד היום .
: Steve Kerr on Andrew Wiggins: “Minnesota needed him to be a star. And we’re not asking him to be a star. We’re asking him to play a role on a team that already has some star players.”

אשך טמיר המקורי
13/07/2020 8:04:04

אחרי העונה שדריימונד גרין נתן והזריקת זין הייתי מעיף אותו קיבינימט לתהומות הנשייה

Berch
13/07/2020 8:06:49

הכל מאוד מעניין אבל הכי אני אוהב את פי ג'יי טאקר
🙂

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 8:11:38
Reply to  Berch

נראה לי יותר צריכים אותו בחולוניה כרגע.

פאקו
Admin
13/07/2020 10:30:05

לא נראה שגם הוא יכול לעזור להם עכשיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  פאקו

חולןניה אולי יכלו להחתים אותי במצבם כחיזוק ישראלי 😂

צ'יקו
Admin
13/07/2020 14:41:02
Reply to  פאקו

החשש האמיתי שהקבוצה תשפיע עליו יותר ממה שהוא ישפיע עליה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/07/2020 10:13:30

לברון הוא אחד האנשים היחידים שיכול להתחרות בטראמפ. בחשיבות העצמית והנפיחות, כלומר. והכובע שלו, כמו שרק האשך יכול לשים לב, הוא יצירת מופת של חוסר טעם וגאוותנות.
תודה רבה על המעורב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אחלה מעורב מנחם, תודה רבה, והתמונות בסוף אדירות.
.
מעניין, הסיפור עם לוקאס ביוסטון, נשמע לי צעד נכון להתמודד עם כל מיני תופעות בועה למיניהן.

ארז
Editor
13/07/2020 10:16:48

זה משהו שאני שומע מהמון כיוונים, שחקנים שלראשונה בקריירה המקצועית שלהם קיבלו מנוחה מנוחה, חודשים על חודשים. הרבה פציעות טורדניות, כאלה שלא משביתות שחקן אבל ששחקנים סוחבים איתם מעונה לעונה וכבר לא מודעים לכאב פתאום נרפאות. דוגמה אחת למשל זה מקס שרזר הזורק הפנומן של הנאשיונלס. הדיבור הוא שאם היתה נפתחת הליגה כסדרה אחרי שקרע את עצמו בפוסט סיזן היה מגיע עייף וכואב ועכשיו אחרי תוספת מנוחה יגיע לפתיחה המחודשת כאילו יצא מהניילון.
זה קצת כמו שנת שמיטה, אחת לכמה שנים צריך לתת לאדמה להתחדש 🙂

Avri
Avri
13/07/2020 12:36:42
Reply to  ארז

שנת שמיטה משמעותה הפסד כלכלי לטווח הקצר בשביל רווח לטווח הארוך. ההשוואה הזאת לא תעבוד כאן כי לרוב השחקנים אין טווח ארוך לחשוב עליו ולא יסכימו להקריב קיצוץ בשכר (שיגיע בעקבות ירידה בהכנסות בשנת השמיטה) בשביל האופציה שזה אולי יאריך לקבוצה מאוד מאוד קטנה של שחקנים את הקריירה.

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 12:39:40
Reply to  Avri

מה עניין שמיטה להר ראשמור? (סליחה לא יכולתי להתאפק, אני יודע שזה מטופש).

קוקי
קוקי
14/07/2020 10:54:26

חחחחחחחחחחח אדיר

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
13/07/2020 10:18:22

לגבי לברון בוא נפרק פה רגע את הצביעות של מחנה השונאים –
.
אם לברון היה כל כולו בתוך המחאה המוגזמת הזו עם הדפסים של "נשמתו של ג'ורג' פלויד נחה בגן עדן" על התחתונים אז השונאים כמובן היו אומרים "אבל לא איכפת לו מהונג קונג ומהאויגורים". כשלברון בוחר שלא להיגרר לגנון של ה-NBA אז תוקפים אותו שהוא לא שם הדפס יפה על החולצה. מה אתם רוצים? אולי תבינו שהמחאה הזו מוגזמת, טיפשית, ילדותית ולברון הוא היחיד שגם מבין את זה, גם שחור, וגם חזק מספיק מנטלית כדי לסרב להשתתף בקרקס..
.
לגבי סת' קרי – יכול מאד להיות שהוא איזה חצי אחוז מעל אחיו ביכולת הקליעה אבל השחרור שלו איטי פי 2 ושם לדעתי קבור הכלב. שאף אחד לא יהיה באשליות שסת' יוביל איזו קבוצה לאליפות בימי חייו. ועוד לא התחלנו לדבר על ball handling..

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 10:31:02

זה לא רק השחרור האיטי יש כאן הרבה יותר יש עניין מהותי לכמות , לטווח הזריקות ולסוג שלהם, סת קרי מסוגל לקלוע רק קטץ אנד שוט ולא מסוגל ליצור לעצמו זריקה מכדרור כמו אחיו סטף , הטווח שלו משמעותית קצר יותר.

thejanitor
thejanitor
13/07/2020 12:16:29

צפיתי בכל המשחקים של דאלאס העונה, הוא בהחלט יכול ליצור מצבים לעצמו מכדרור, יש לו סייד סטפ מעולה, וגם פול אפ מכדרור מצויין. בנוסף הוא יודע לחדור שצריך והרבה יותר מגוון מהקרדיט שהוא מקבל בצילו של אחיו.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 13:28:26
Reply to  thejanitor

שרת ידידי , גם אני צפית בדאלאס העונה, אני אתייחסתי לקליעה מ3 יש לי אכן טעות קטנה הוא מסוגל ליצור אבל לא ברמה גבוהה מספקת בטח לא ברמה שמשתווה לזאת של אחיו, ואין לו מה להתבייש להגיע לNBA זה השג אדיר, אח שלו פשוט עילוי התקפי והצלף הטוב בהיסטוריה.
.
סת קרי העונה קלע ב45.3 אחוז מ3 על נפח של 5 זריקות בטוטל.
כשמסתכלים על הסטטיסטיקה המתקדמת ומשלבים אותה עם מבחן העין, מגלים שסת קרי קלע בקטץ אנד שוט העונה 48.4 אחוז מ3 וזה היה רוב השלושות שלקח , בפול אפ גאמפר לעומת זאת הוא קלע ב35.2 אחוז, אין ספק שהוא צלף טוב מאוד אבל אחיו המוכשר יותר הצלף הטוב בהיסטוריה ואין כאן מקום להשוואה
סטף קרי קולע בעלייה מכדרור מ3 40% בממוצע לא בעונה ספציפית על נפח זריקות גדול משמעותי ,העונה היחידה שבה הוא ירד מתחת ל40 % אחוז בפול אפ גאמפ היה ב2017 שבה קלע ב37.3 אחוז (יש לציין שהנתונים הם מעונת 2013 ואלך מכיוון שלפני הNBA מחקה את הגישה למאגר הנתונים).

thejanitor
thejanitor
13/07/2020 13:53:34

לא אמרתי שהוא ברמה של אחיו, אבל להגיד שהוא מסוגל לקלוע רק קאצ אנד שוט זה אנדרסטיימנט

Avri
Avri
13/07/2020 10:58:25

ברור שאי אפשר להשוות באמת בין האחים קרי. ליגה אחרת.

עגל
עגל
13/07/2020 13:19:15

+1
.
+1

Avri
Avri
13/07/2020 11:04:37

הליגה עשתה מעשה מעניין. לקחה את הבלק ליבס מאטר, ודי עשתה מזה סלוגן סחי תעשייתי והכי גרוע, חלק מהמערכת (שהיהודי הלבן העשיר יכתיב לי מה לכתוב על הגב?). לפי דעתי זה מה שקורה כאן ונראה די הרבה שחקנים שלא ישימו סלוגנים על הגב.

יותר מיזה, הבלק לייבס מאטר נהיה קצת חדשות של אתמול. כי מהרגע שנגמרו הצעקות והבלגנים וההתלהבות הראשונית, והתחלנו לדבר על מה הלאה, וסוגיות משעממות (לא נאמר סחיות) כמו חינוך והסברה עברו למרכז, כל העסק איבד קצת מהאפיליות שלו.

אור
אור
13/07/2020 12:14:30
Reply to  Avri

לגבי הפסקה הראשונה, סילבר עשה להם בית ספר.
יש את אלה שבוכים על סילבר כל היום וחושבים שהשחקנים אומרים לו מה לעשות, אותם לא תשכנע.

Avri
Avri
13/07/2020 12:30:29
Reply to  אור

הפסקה הראשונה קשורה בשניה. ברוב המקומות הממסד אימץ את בלק לייבס מאטר (קודוס לסילבר) כל כך מהר שלמפגינים קצת נגמר על מה למחות. אני לא כל כך טוב בתחזיות אבל לדעתי הנושא הזה הפך לחדשות של אתמול (לפחות עד הרצח הבא).

אור
אור
13/07/2020 12:36:20
Reply to  Avri

גם בפסקה השנייה אתה צודק, פשוט לא היה לי מה להוסיף

Avri
Avri
13/07/2020 12:38:25
Reply to  אור

או, הלוואי שמאשתי הייתי מקבל תגובות כאלו…

אור
אור
13/07/2020 12:40:00
Reply to  אור

חחח, זו גם הסיבה שלא הבנתי מה קיירי רצה (לא בטוח שהוא הבין), היו יושבים בחוץ כמחאה, ו..? מפגינים עד העונה הבאה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

היה צפוי שזה ידעך. יחזור שוב לקראת הבחירות המהומות על משהו. הם הלכו לנוח קצת.
ואברי סילבר יצא גאון? אהבתי את ההפוך על הפוך שתיארת יש מצב שאתה צודק.
השיקצה יגיד יהודי ולבן לא יגיד לי מה לעשות היה לי כבר אחד כזה והראיתי לו את הזרנוק

רפיקי
13/07/2020 11:19:03

יותר ויותר שחקנים אומרים שהם בכושר מצויין והחלימו מכל מיני פציעות שכל ספורטאי ברמה הזו סוחב.
זה מעלה תהייה אוליי שווה לליגה ללכת על זה קבוע.. נגיד כל 3 שנים פגרה אורכה בחודשיים מהרגיל.

לגביי הווריורס- זה או להיות או לחדול.
לגרעין של סטף קליי דריי אין עוד הרבה שנים ואין שום סיבה להחזיק אותם אם אין שאיפה לאליפות.
אם יש שאיפה לאליפות אז יש שני נתיבים אפשריים.
1. מאמינים שוויגנס יהפוך ימצה סוף סוף את הפוטנציאל שלו (בעיניי בסיטואציה אידיאלית הוא שחקן של 20 נקודות לערב פלוס באנקר בהגנה, סוג של בארנס משופר), ולכן הבחירת דראפט מוטדרת עבור חיזוקים משמעותיים לספסל.
2. לא מאמינים בוויגנס, מטרידים אותו ואת הבחירה תמורת סופרסטאר.
הנקודה החשובה היא שזה דראפט חלש, עם הווריורס מחפשים אליפות אחרונה הם צריכים לחפש טרייד טוב על הבחירה

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 11:20:59
Reply to  רפיקי

ואיך בדיוק זה יסתדר?

Avri
Avri
13/07/2020 12:32:35

עונה מקוצרת. אבל לפני שאתה דורס אותי, כן, ברור לכולם שזה לא ממש יקרה.

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 12:35:44
Reply to  Avri

לא הבנתי איך העונה המקוצרת קשורה?
מי ייתן להם סופרסטאר?

אור
אור
13/07/2020 12:37:19

נתפשר על אולסטאר שב"ר

Avri
Avri
13/07/2020 12:39:31

חשבתי שאתה מתכוון לשתי השורות הראשונות…

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 12:40:49
Reply to  Avri

כן אני מבין עכשיו שלא הייתי ברור.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 13:31:57
Reply to  Avri

איזה סופרסטאר ואיזה אולסטאר ש״בר יביאו על וויגנס והבחירה הראשונה? וויגנס זה עצם בגרון על חוזה נוראי , הבחירה הראשונה זה רק להמתיק את הגלולה, אוהדי הווריורס חיים באשליות שיאניס או מישהו בקאליבר הזה יבוא. לווריורס אין נכנסים מספיק נחשקים כדי למשוך כוכב 3 (בהנחה שקרי וקליי מחוץ לתחום הטריידים), יש להם שני שחקנים על חוזים נוראיים (גרין שזה היה צפוי) וויגנס שאין לי מושג למה הביאו אותו ולא חיכו לקיץ להטריד את ראסל, כל שאר השחקנים זה גי ליג או שחקני ספסל לא משהו משמעותי .

רפיקי
13/07/2020 14:30:34
Reply to  Avri

ברוך אני מסכים איתך שרוב שחקני הספסל הם שחקני g ליג.
אבל אם עוברים שלב שלב ובודקים רואים שיכולה להיות עונה הבאה עונה מעולה.
יש את הבסיס של קרי קליי וגרין, בסיס מוכח ועם נסיון ועדיין בשיא היכולת.
אם תלך באפשרות שוויגנס והבחירה הולכים בטרייד אז כנראה לבסיס הזה יתווסף עוד כוכב וזה כבר הופך אותם לאחת החזקות במערב.
אם תלך באפשרות שוויגנס נישאר והבחירה פלוס שחקני ספסל הולכים לטרייד אז החמישייה תיהיה סטף קליי וויגנס גרין לוני.
זו חמישייה קצת פחות טובה מ2015, והספסל יתחזק משמעותית (צריך גם לקחת בחשבון שאריק פסקל ודמיאן לי הראו שנה שעברה שהם בדרך הנכונה להיות שחקנים משלימים מעולים. פסקל אפילו יותר מזה).
כך או כך יש יתרונות וחסרונות, הכל תלוי במהלכים בקיץ הקרוב.
לדבר על אליפות שנה הבאה אף אחד לא ינסה אבל בגלל שהצוות המקצועי שם תמיד מוציא מים מסלע אני אופטימי

אור
אור
13/07/2020 15:05:09
Reply to  Avri

אתה צודק ברוך, סתם צחקתי. אולי אולי שחקן סף אולסטאר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Avri

אני לוקח את וויגינס עבור דה רוזן או אולדריג' והבחירה הראשונה. אין לי מה לעשות אם אף אחד מהשחקנים האלה ואני מרוויח בחירה ראשונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 19:27:09
Reply to  Avri

כן מאנו השאלה מה יש לווריורס לעשות עם דרוזן?אולדריג? מי שהם רוצים אין להם דרך להשיג עם הנכסים הקיימים ועם תקרת השכר הפקוקה.

רפיקי
13/07/2020 14:21:11

אני לא מתכוון לסופרסטאר ברמה של יאניס.
אני מתכוון לשחקנים שבסיטואציה הנכונה הם מהשחקנים הטובים בליגה.
דגומה- קווין לאב, בלייק גריפין, אל הורפורד, אולי אפילו טוביאס האריס.
לא רציתי לתת שמות כי אני לא יודע מי אפשרי מבחינה פיננסית.
אני מניח שהמילה אולסטאר הייתה מתאימה פה יותר מסופרסטאר

לא מתכוון לקיצור עונה, אף אחד לא יהיה מוכן להפסיד כסף (גם לא רוב השחקנים).
אבל מספיק לקצר קצת את הזמן בין העונות נגיד בשבועים, ואז כל ארבע שנים מקבלים פגרה משמעותית שיכולה לאפס את הפציעות ואת העומסים. (כמובן שצריך להתחשב גם בטורנירי הקיץ כמו המונדובסקט ועוד).
בעצם הטענה שלי היא ששווה להפסיד קצת זמן בין עונות כי המציאות היום מראה שלהרבה שחקנים הזמן גם ככה לא מספיק והם סוחבים כל הזמן פציעות. לפעמים מנוחה של שישה חודשים שווה יותר משתי מנוחות של שלוש

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 14:22:35
Reply to  רפיקי

אוקיי הבנתי.
למעט טוביאס האריס לא חושב שאף אחת מהדוגמאות שהעלת משתלמת להם.

חגי "התותח" ניסני
Editor
13/07/2020 16:13:06

דווקא הורפורד יכול להיות מעניין עבור הווריורס

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 16:23:20

כסנטר? קשה לי לראות את זה.
כל עוד דריימונד שם אז הוא על המשבצת.

חגי "התותח" ניסני
Editor
13/07/2020 11:48:59
Reply to  רפיקי

לומר על וויגינס שהוא באנקר בהגנה זה נועז. הוא אולי ילמד לשמור סוף סוף כי יש איתו 2 מגינים מעולים שיכולים לעזור לו בעניין.
.
אף קבוצה למעט הוויזרדס אולי אולי לא יתנו סופרסטאר. גם הוויזרדס יתנו את ביל רק אם תוסיף להם עוד כמה בחירות.

רפיקי
13/07/2020 14:33:15

אני ראיתי משחקים שלו שהוא הראה יכולות מדהימות, או אתלטי חזק וזריז, אין סיבה שלא.
הבעייה שלו היא שהוא דיי קוקו.. בשביל שחקנים כמוהו המציאו את המושג מאמני הגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 14:52:37
Reply to  רפיקי

הוא אתלט כן אבל הוא לא מסוגל לעקוב אחרי הכדור והשחקן בו זמנית, אני לא חושב שיש בליגה שחקן עם מיקום גרוע יותר ממנו, הוא לא מסוגל לקרוא חסימות וכל פיקאנדרול קל עליו זה שני נקודות קלות, הגנה זה הרבה יותר מרק להיות אתלט אחרי זה זאק לאבין היה מגן על , גרין הוא אוברייטד נוראי בהגנה הפווארדים השתנו מאלה של 2016, קרי כבר בן 32 ומעניין לראות כמה עוד הוא יוכל למשוך ביכולת הגבוהה, ב2015 אחת החוזקות שהיו לקבוצה זה עומק בלתי נגמר.

רפיקי
13/07/2020 15:34:06

לא אמרתי שהוא מגן על..אבל את הדברים שאי אפשר ללמד יש לו. דברים כמו מיקום והגנת פיקאנדרול אפשר ללמד.
..
על גרין אנחנו לא נסכים, הוא כבר שנים שומר על השחקנים הכי טובים בליגה בנוסף על השחקן שתמיד עובר את קרי (אני מתכוון לומר שהגדולה שלו היא בהגנה הקבוצתית, בהגנה האישית הוא מצויין אבל לא יותר מזה.

לא טענתי שזו קבוצה שוות ערך ל2015, אבל טרייד על הבחירה בהחלט יכול להעמיק את הסגל

Warrior
Warrior
13/07/2020 12:10:45

מנחם כתבה מעולה, רק שאני חושב שהיתה טעות לגבי הריב של באטלר ושל tj warren

רן הנרגן
רן הנרגן
13/07/2020 12:58:10
צ'יקו
Admin
13/07/2020 14:49:13

מנחם, תודה.
.
הדבר הראשון שעלה לי בראש כאשר ראיתי את הלוז של מיאמי זה הראש בראש בטאלר וורן! עומד להיות מעניין.
.
לגבי המאמן המנטלי – זה נכון וטוב שמביאים אותו, זה לא פשוט להיות בבועה בלי המשפחה (גם אנחנו עם המילואים והכל עדיין מתגעגעים למשפחות ובמיוחד אלה שיש להם ילדים קטנים ותינוקות שהרגע נולדו. כשהייתי רווק וחייל סגרתי חודש וחצי בבסיס אבל כעת אחרי שבוע בידוד בהם האישה והילדה לא היו איתי קרסתי מגעגועים). כספי בפודקאסט שלו אירח את מאמנו המנטלי עודד קרבצ׳יק וזה פשוט ראיון מעולה שהמאמן מדבר על האופי של השחקן ועל כל המסביב.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
13/07/2020 15:18:23

מנחם, ניבאתי כבר לפני חודש שתהלל את מרקיז כריס, ראית מה זה?

ולגבי סת' קארי, להגיד שהוא קלע יותר טוב מסטף או יותר טוב ממנו במשהו, זה כמו לומר שערן זהבי יותר טוב ממסי כי הוא נתן יותר גולים בעונה ממנו, או יותר עדכני – שון וייסמן החלוץ הכי טוב באירופה.
זאת לא חוכמה לקלוע 45 אחוז מה3 כאופציה שלישית בהתקפה, לא בדקתי את המדגם אבל הוא כנראה גם זורק חצי מסטף.

רפיקי
13/07/2020 15:36:18

נראלי שמנחם טוען שבתחרות שלשות בתה ינצח את סטף.
אני לא מסכים אל אוקיי..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/07/2020 17:26:07
עידו גילרי
Admin
13/07/2020 17:43:43

לא ממש. סיפור של יום וקצת כך שזה עדיין 'חי'

trusttheprocess
trusttheprocess
13/07/2020 17:44:04

יש כבר תמונות של אמביד באימונים באורלנדו.
הוא נראה רזה,שרירי ובכושר , לא חושב שראינו אותו כזה רזה מאז קנזס.

ובניגוד לקליפים אקראיים של קליעה (זה מכוון אלייך ברוך) אי אפשר לשקר במשקל ובאיך שאתה נראה

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 17:45:05

למה אני יודע יופי להכניס את הבטן.

trusttheprocess
trusttheprocess
13/07/2020 18:29:29

אם אתה מכניס את הבטן לא יוצא לך הגב?

עידו גילרי
Admin
13/07/2020 18:49:12

אני מוכן לסבול את הגיבנת.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2020 19:38:15

טראסט לא יודע אם שמעת על דבר שנקרא פוטושופ, אני אראה באמת על המגרש באיזה כושר הוא ואיך הוא נראה , דרך אגב בתמונות שיצאו שאני ראיתי הוא נראה לי שמן

דן רוזנבלום
13/07/2020 18:45:59

אחלה פאקינג "מעורב"…מלא שומן.

דן רוזנבלום
13/07/2020 18:49:31

כרגיל מנחם, אתה העיתונאי ספורט החרוץ והחריף ביותר באתר.
עם הפציעה של רונדו, לך תדע וויגינס לוקח הכל…

יהיה כיף לראות איך מחדשים את המשחקים…
בשלב הזה אני עדיין ירא ואומר "תהא שואה אפוקליפטית עד אז" או "החייזרים יתגלו אליינו"… 🙂

תגיד, בכמה אפשר לקנות את ה- Bookmarks שלך?
מו'כר?
<3

Dejong
Dejong
13/07/2020 18:55:44

מנחם, משום מה אין שום אזכור באינטרנט לראיון של קימל עם דייויס בתקופה האחרונה. מה שגם הציטוט של AD שנתת פה לגבי בריאותו הוא מלפני חודש בערך.

Dejong
Dejong
13/07/2020 18:57:51
Reply to  Dejong

תיקון – הציטוט הוא מלפני שבועיים.

דן רוזנבלום
13/07/2020 19:19:36
Reply to  Dejong

דה יונג – לעיתים השיח באוב הוא רב על הגלוי.